بازی Mortal Kombat 11 در واقع آخرین نسخه ارائه شده از سری بازی هایی است که قدمت ۲۷ ساله دارد. Mortal Kombat را می توان بهترین بازی از سری بازی های مبارزه ای دانست. اتفاقات این بازی درست بعد از داستان بازی Mortal Kombat X می باشد که در سال ۲۰۱۵ ارائه شد. Raiden حالا به عنوان قاضی٬ هیات منصفه و جلاد تمامی تهدیدهایی به حساب می آید که برای زمین اتفاق می افتند. بعد از اعدام Shinnok شخصیت متخاصم دیگری پیدا شده است به نام Kronika که به نظر می رسد می خواهد تاریخ جهان را از نو بنویسد.

قابلیت جابجایی زمان این کاراکتر باعث شده که او بتواند مبارزان مختلفی را از کل دوران داستانی این بازی دوباره بیرون بیاورد. این کار منجر به آن شده که به عنوان مثال Johnny Cage جوان مقابل نسخه مسن تر خود قرار بگیرد و تمی کمدی و جالب به کل این بازی بدهد. کمدی٬‌درام و تراژدی های مختلف همگی در این بازی به شکلی طراحی شده اند که حسی بسیار واقعی تر از قبل به آن می دهند. 

خوشبختانه باید گفت با اینکه این سری از بازی ها به خشونت آنها معروف است٬ اما در این نسخه این خشونت بیشتر کنترل شده است و سنگینتر از نسخه های قبلی به نظر می رسد. مبارزات سخت تر شده اند و اگر سطح جان یکی از بازیکن ها پایین بیاید٬ دیگری می تواند از حمله Final Blow استفاده کرده که جایگزین حرکات X-Ray نسخه قبلی شده است. این حرکت منجر به پایین آمدن ناگهانی جان حریف می شود٬ البته هیچ تضمینی وجود ندارد که حتما این حرکت به حریف برخورد کند و می بایست به ترکیب حرکات مختلف از قبل فکر کنید و حتما اگر مهارت زیادی در این بازی ندارید کمی وقت صرف بازی کردن مراحل تمرینی آن کنید.

به طور کل می توان گفت که بازی Mortal Kombat 11 یکی از بهترین بازی های مبارزه ای است که حرف های بسیاری برای گفتن دارد. کسانی که نسخه های قدیمی آن را بازی کرده باشند با دیدن گرافیک این بازی شگفت زده خواهند شد و عاشق آن می شوند. کسانی نیز که به تازگی با آن آشنا شده اند می توانند با دیدن داستان آن و کاراکترها و سیستم مبارزاتی پیچیده آن علاقه بسیاری به این بازی پیدا کنند. 

تیم رنستان بسیار خوشحال است که می تواند این بازی را با قیمتی مناسب برای اجاره ارائه دهد.