از آنجایی که بازی GTA V در کنسول قبلی سونی موفقیت بسیار چشمگیری داشت٬ بازگشت آن در پلی استیشن ۴ را می بایست اجتناب ناپذیر دانست. 

شخصیت های بازی تغییر چندانی نکرده اند. فرانکلین هنوز هم مردی جوان از محله ای نه چندان خوب است. مایکل مرد خانواده ای که دچار چالش های میانسالی شده است و از دستبرد زدن به بانک لذت می برد و Trevor هم که خب همان Trevor قبلی است.  داستان همچنان دور و بر پولدار شدن هر چه سریعتر می چرخد و گرافیک واقعی تر آن حال و هوایی بسیار جذاب تر به این بازی داده است.

دنیای این بازی به نحوی طراحی شده که شما وقتی کنسولتان را خاموش می کنید این حس را ندارید که شهر Los Santos نیز خاموش شده و دیگر اتفاقی در آن نمی افتد. بلکه شهر آنقدر زنده است که همه اتفاقاتی که در آن می افتد در اطراف شما نیست٬ بلکه شما نیز بخشی از اتفاقات این شهر هستید و در آن زندگی می کنید. 

قدرت گرافیکی پلی استیشن ۴ به خوبی در این بازی به کار گرفته شده است به طوری که افق دید بسیار زیبایی در آن به وجود آمده است و در شب نیز شهر Los Santos بسیار زیبا به نظر می رسد و نورها به زیبایی هر چه تمام تر این شهر کمک زیادی می کنند.

قسمت های شلوغ شهر هر کدام پر از فعالیت های مختلف هستند و صحراهای شنی نیز دیگر آنقدر مانند قبل خلوت نیستند و در آنها پر است از حیوانات مختلف که مشغول زندگی خود هستند. البته تنها تفاوت این نسخه با قبلی بیشتر شدن افراد و اشیا نیست٬ بلکه نحوه رفتار این افراد با یکدیگر و اتفاقاتی که رخ می دهند همگی به طرز شگف انگیزی زیاد شده اند. 

در کل غیر منتظره نیست که بازی GTA V بر روی پلی استین ۴ انقدر زیبا باشد و میلیون ها نفر آن را بازی کنند و از آن لذت ببرند. شهر لوس سانتوس از هر زمان دیگری شلوغ تر و زیباتر شده است و چه بخواهید ساعت های زیادی را در آن صرف کنید و چه بخواهید تنها سری به آن بزنید٬ مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

تیم رنستان بسیار خوشحال است که می تواند این بازی را با قیمتی مناسب برای اجاره ارائه دهد.