بازی فیفا ۲۰ سه حالت اصلی برای بازی دارد: Ultimate Team ٬ Career Mode و حالت کاملا جدید Volta. 

در حالت Volta کمپانی EA Sports تلاش کرده است که فوتبال را دوباره به سطح خیابان برگرداند. در این حالت بازی شما کاراکتر خود را ساخته و با استایل خودتان در سرتاسر دنیا بازی های آزاد خیابانی انجام می دهید.

این حالت بسیار واقعی بوده و دست شما برای انجام حرکات نمایشی هیجان انگیز بسیاری باز است تا جایی که می توانید حتی از دیوار برای حرکات خود کمک بگیرید.

در مورد خود بازیکنان نیز می توانید از لباس ها تا مدل مو و حتی خالکوبی روی بدنتان را خودتان انتخاب کنید و هر چه بیشتر در مد Volta بازی کنید می توانید آیتم های بیشتری را باز کرده و از آنها استفاده کنید. 

از زیرگذری در آمستردام گرفته تا قفسی در لندن و زمین بازی بر روی پشت بامی در توکیو٬ می توانید طعم بازی در جاهای مختلف دنیا را بچشید.

به طور کلی نحوه بازی فیفا ۲۰ بازسازی دوباره فوتبال واقعی به حساب می آید و بازی فقط در زمانی که توپ را در اختیار دارید اتفاق نمی افتد٬ بلکه بازی حتی در زمان در اختیار نداشتن توپ و پاس دادن آن نیز شما را شگفت زده می کند. 

هر کدام از بازیکن هایی که شما در اختیار خود ندارید از هوش مصنوعی بالایی برخوردار بوده و به نحوی بازی را اداره می کنند که در خور نام آن بازیکن باشد. 

در زمان داشتن توپ در اختیارتان نیز مطمعنا نحوه جدید دریبل کردن را احساس خواهید کرد که چطور می توانید با ترکیبی از سرعت و تکنیک های باورنکردنی حریفان خود را جا بگذارید.

در زمان دفاع نیز انیمشن های جدید برای تکل زدن و کنترل بازیکنان دفاعی بسیار عالی شده اند به طوری که هر چه تکل تمیزتری بزنید احتمال گرفتن توپ از حریفانتان بالاتر خواهد رفت.

در آخر باید از عوض شدن قوانین فیزیکی توپ این بازی گفت به طوری که نحوه بازی را بسیار عوض کرده و به آن واقعیت هرچه بیشتر بخشیده است و می توانید آن را به خوبی در بازی احساس کنید که نحوه رفتار شما با توپ در حالت هایی نظیر شوت زدن و تکل زدن بسیار روی نحوه عکس العمل توپ تاثیر دارد. چرخش های بسیار واقعی تر توپ و پرش های آن همگی به طرزی طراحی شده اند که تجربه شما را از این بازی بسیار بهتر کنند.

تیم رنستان بسیار خوشحال است که می تواند این بازی را با قیمتی مناسب برای اجاره ارائه دهد.